Friday, April 9, 2010

Song of the week - Canción de la semana

My choice of the week, as simply as that...

Just a way to find new musical experiences for 10 minutes per week, hoping to get some great advices in the variants of rock....

This idea came up to me after I listened "Since I´ve been loving you" (1973) of Led Zeppelin this year. Nobody and I really mean, nobody ever told me to listen to this song before. Even when everybody know my musical likes...

There´s a lot to learn out there, thanks to the internet, I found out about some great bands i wouldn´t have ear anything.

This is not a rank list, every song has a moment or a different meaning for me or others.

Ive been doing this SOFTWK for the past last weeks in my msn, but, let´s start all over again...

Mi elección de la semana, tan simple como eso...

Solo una forma de encontrar nuevas experiencias musicales por 10 minutos a la semana, esperando recibir buenos concejos en las variantes del rock...

Esta idea me vino a la cabeza después de escuchar "Sinc I´ve been lovin you" (1973) de Led Zeppelin este año. Nadie y realmente quiero decir nadie, me había dicho que escuchara esta canción antes. Aún cuando todos conocen mis gustos musicales...

Hay mucho por aprender, gracias al internet, he encontrado algunas buenas bandas de las que nunca hubiera escuchado.

Esto no es un ranking, cada canción tiene su momento o significado para mí o para otros.

He estado haciendo esto de la canción de la semana por algunas semanas en mi msn, pero vamos a empezar de nuevo...

No comments:

Post a Comment

Followers